Regulamin

I Informacje wstępne

  1. Endi-Mar Sp. z o.o., zwana dalej „Endi-Mar”, 03-984 Warszawa, ul. Władysława Umińskiego 18/40, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000674715, NIP 113-29-39-832, REGON 367113091, kapitał zakładowy 5000 złotych, tel. kontaktowy 530-431-487, e-mail: biuro@endi-mar.pl, jest właścicielem strony internetowej www.endi-mar.pl (dalej jako „Serwis”).
  2. Przedmiotem działalności Endi-Mar jest m.in. sprzedaż produktów (dalej łącznie jako „Produkty” lub „Rzeczy”) z doręczeniem.
  3. Terenem działalności Endi-Mar jest Polska. Umowa może być zawarta wyłącznie w języku polskim. Doręczenia Produktów na terenie Polski realizowane są przez firmę kurierską InPost.
  4. Wszystkie treści i materiały znajdujące się na stronie Serwisu należą do Endi-Mar i objęte są ochroną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm. – j.t.).
  5. Wszystkie ceny Produktów w Serwisie zawierają podatek VAT i obowiązują w chwili składania zamówienia.
  6. Klient może składać Zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej www.endi-mar.pl, z wyłączeniem zwyczajnych prac utrzymaniowych powodujących brak dostępności do Serwisu.

II Składanie zamówienia

  1. Endi-Mar przyjmuje zamówienia na realizację usługi poprzez:
    1. stronę internetową www.endi-mar.pl
    2. telefon 530-431-487
    3. e-mail biuro@endi-mar.pl
  2. Klient precyzuje zamówienie, wskazując termin doręczenia i dodając do koszyka Produkt, który zamierza nabyć, określając ilość danego Produktu. Po wybraniu Produktu i określeniu jego ilości, Klient podaje dane kontaktowe osoby odbierającej przesyłkę (Produkty), a następnie wskazuje sposób płatności i potwierdza chęć zawarcia umowy przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
  3. Po sprecyzowaniu przyszłego zamówienia Endi-Mar przesyła niezwłocznie na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Przyjęcie zamówienia oznacza złożenie przez Endi-Mar oferty zawarcia umowy z Klientem. Potwierdzenie zamówienia skutkuje – zgodnie z art. 661 § 1 Kodeksu cywilnego – związaniem Endi-Mar złożoną ofertą. Na etapie precyzowania zamówienia Klient otrzymuje informację o terminie związania Endi-Mar złożoną ofertą.
  4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta pomiędzy klientem a Endi-Mar:
    1. w przypadku Konsumentów – dla zamówień złożonych przez stronę www.endi-mar.pl – z chwilą zaznaczenia przycisku „Zamawiam i płacę”. Brak zapłaty w terminie wskazanym w Terminach i warunkach doręczeń skutkować będzie anulowaniem oferty Endi-Mar;
  5. Klient jest odpowiedzialny za podanie prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Endi-Mar ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie umowy zawartej z Klientem, w szczególności za dostarczenie Produktu bez wad. Produkty dostarczane są w terminie wskazanym w umowie zawartej z Klientem.
  6. Klient zamawiając prezenty zawierające alkohol oświadcza, że jest pełnoletni oraz zamawia te Produkty dla osoby pełnoletniej. Złożenie zamówienia na prezent z alkoholem jest tożsame z oświadczeniem Klienta, iż nie jest osobą, której zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 28.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zabrania się sprzedaży napojów alkoholowych.
  7. Chęć dokonania zmiany w zamówieniu (w przypadku zawartej już umowy zgodnie z ust. 5 powyżej) można zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu 530-431-487 lub za pośrednictwem e-maila biuro@endi-mar.pl. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności: zmian w adresie dostawy, zmian treści bilecika, zmian terminu realizacji oraz odbiorcy. Zmiany do zamówienia zostaną wprowadzone po potwierdzeniu przez Endi-Mar takiej możliwości i przekazaniu tej informacji Klientowi. Ewentualne koszty związane z wprowadzeniem zmian każdorazowo są ustalane z Klientem przed ich wprowadzeniem.
  8. Endi-Mar realizuje wszystkie zamówienia Klientów złożone zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
  9. Wybrane Produkty mogą być objęte promocją. Warunki i zasady korzystania z promocji mogą różnić się od warunków zawartych w niniejszym regulaminie, o czym Klient zostanie poinformowany przed zawarciem umowy. Wiążące wówczas dla danego zamówienia pozostają warunki promocji. Promocje, upusty i rabaty nie łączą się. Wszelkie akcje promocyjne nie mają wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie danej akcji.
  10. Ostatnim etapem realizacji zamówienia jest wysłanie do odbiorcy Produktów listownego potwierdzenia doręczenia. Bezpośrednia opinia odbiorcy jest ważną informacją potwierdzającą prawidłowe zrealizowanie zamówienia.
  11. W przypadku poniesienia przez Endi-Mar kosztów związanych z realizacją zamówienia (dostarczenie Produktu na adres wskazany przez Klienta), które nie może zostać zrealizowane z powodu nieprawidłowości danych przekazanych przez Klienta, zlecenie zostanie uznane za zrealizowane. Ponowna próba realizacji tego zlecenia będzie wymagać dodatkowej opłaty nie wyższej niż koszty rzeczywiście poniesione przez Endi-Mar. W przypadku braku wymaganej dodatkowej opłaty w czasie umożliwiającym zachowanie terminu zlecenia i/lub braku możliwości kontaktu z Klientem, Endi-Mar nie jest zobowiązany do ponownej próby realizacji zamówienia.

III Realizacja zamówienia

  1. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu płatności lub spełnieniu wymagań dotyczących wybranej metody płatności.
  2. Szczegółowy wykaz akceptowanych form płatności znajduje się w zakładce: dostępne formy płatności.
  3. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia Klienta z uwagi na niedostępność określonych Produktów, Endi-Mar umożliwia Klientowi zastąpienie tych Produktów Produktami o tej samej lub wyższej wartości i jakości.
  4. Gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem (pomimo podjęcia próby doręczenia) lub adres jest nieprawidłowy, lub odbiorca odmówi odbioru przesyłki, lub z powodu innych przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Klient lub wskazany przez niego odbiorca, przesyłka wróci do siedziby firmy, Endi-Mar nie ponosi wówczas odpowiedzialności za nieterminowe wykonanie zamówienia lub brak możliwości jego wykonania.
  5. Ostatnim etapem realizacji zamówienia jest wysłanie do odbiorcy Produktów listownego potwierdzenia doręczenia korespondencją elektroniczną. Bezpośrednia opinia odbiorcy jest ważną informacją potwierdzającą prawidłowe zrealizowanie zamówienia.

IV Postanowienia ogólne

  1. Endi-Mar jest zobowiązany do udzielania Klientom wszelkich wyjaśnień i instrukcji związanych z oferowanymi Produktami.
  2. Dostępność Biura Obsługi Endi-Mar jest zależna od godzin otwarcia biura. Informacja ta jest dostępna w zakładce „Kontakt”.
  3. Endi-Mar przy wykonywanym zleceniu odpowiada za nie do wysokości wartości zamówienia.
  4. Endi-Mar dokona zwrotu należności w czasie do 14 (czternastu) dni od daty ustalenia szczegółów zwrotu. Endi-Mar ponosi odpowiedzialność za terminowy zwrot należności z tytułu niezrealizowanego zamówienia, chyba że opóźnienie jest następstwem okoliczności, za które nie odpowiada.

V Reklamacje

  1. Endi-Mar odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży Produktu zakupionego przez Klienta, w szczególności w zakresie określonym Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014, poz. 121 z późn. zm).
  2. W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego wskazane jest przesłanie do Endi-Mar zdjęcia reklamowanego Produktu wraz z opisem reklamacji.
  3. Reklamacja może być złożona telefonicznie, mailem albo osobiście w siedzibie firmy. Tel.: 530-431-487 Email: biuro@endi-mar.pl Siedziba: Endi-Mar Sp. z o.o. Ul. Cicha 30, 05-126 Nieporęt
  4. Reklamacja dotycząca prezentów rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych od daty jej złożenia. Jeżeli rozwiązanie reklamacji wymaga dłuższego czasu, te terminy mogą ulec wydłużeniu do 30 dni.
  5. Reklamacje dotyczące Produktów – tortów  należy zgłaszać w ciągu 1 dnia od daty doręczenia. Zalecane jest dostarczenie zdjęcia reklamowanego Produktu lub samego Produktu do siedziby sprzedającego. Po upływie tego terminu rozpatrzenie reklamacji może nie być wykonalne.
  6. Pozostałe uwagi na temat realizacji zamówienia można składać w ciągu 21 dni od daty realizacji dostawy.
  7. Po zgłoszeniu reklamacji Endi-Mar wyjaśni ją i zaproponuje możliwe rozwiązanie.
  8. Zgłoszenie reklamacji nie jest warunkiem koniecznym dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.

VI Postanowienia końcowe

  1. Dla każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
  2. Endi-Mar – właściciel serwisu internetowego www.endi-mar.pl, zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w celu realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami). Szczegółowe zasady określa Polityka Prywatności.
  3. Świadczenie usług drogą elektroniczną przez Endi-Mar, w tym polegających na umożliwieniu rejestracji i zakładania konta, a także składania zamówienia w serwisie internetowym www.endi-mar.pl odbywa się zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144, poz.1204 z późn. zm). W tym zakresie niniejszy regulamin stanowi dokument, o którym mowa w art. 8 ust. 2 ustawy.
  4. Endi-Mar zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiana Regulaminu wywołuje skutki na przyszłość, w stosunku do nowych zamówień, a zatem nie wywołuje skutków prawnych do zawartych już umów.
  5. Endi-Mar ponosi odpowiedzialność w zakresie swojej infrastruktury technicznej za wysyłanie wiadomości pocztowych na adres e-mail wskazany przez Klienta.
  6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 21 kwietnia 2020 roku.