Regulamin
I Informacje wstępne
- Endi-Mar Sp. z o.o., zwana dalej „Endi-Mar”, 03-984 Warszawa, ul. Władysława Umińskiego 18/40, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000674715, NIP 113-29-39-832, REGON 367113091, kapitał zakładowy 5000 złotych, tel. kontaktowy 530-431-487, e-mail: biuro@endi-mar.pl, jest właścicielem strony internetowej www.endi-mar.pl (dalej jako „Serwis”).
- Przedmiotem działalności Endi-Mar jest m.in. sprzedaż produktów (dalej łącznie jako „Produkty” lub „Rzeczy”) z doręczeniem.
- Terenem działalności Endi-Mar jest Polska. Umowa może być zawarta wyłącznie w języku polskim. Doręczenia Produktów na terenie Polski realizowane są przez firmę kurierską InPost.
- Wszystkie treści i materiały znajdujące się na stronie Serwisu należą do Endi-Mar i objęte są ochroną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm. – j.t.).
- Wszystkie ceny Produktów w Serwisie zawierają podatek VAT i obowiązują w chwili składania zamówienia.
- Klient może składać Zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej www.endi-mar.pl, z wyłączeniem zwyczajnych prac utrzymaniowych powodujących brak dostępności do Serwisu.
II Składanie zamówienia
- Endi-Mar przyjmuje zamówienia na realizację usługi poprzez:
- stronę internetową www.endi-mar.pl
- telefon 530-431-487
- e-mail biuro@endi-mar.pl
- Klient precyzuje zamówienie, wskazując termin doręczenia i dodając do koszyka Produkt, który zamierza nabyć, określając ilość danego Produktu. Po wybraniu Produktu i określeniu jego ilości, Klient podaje dane kontaktowe osoby odbierającej przesyłkę (Produkty), a następnie wskazuje sposób płatności i potwierdza chęć zawarcia umowy przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
- Po sprecyzowaniu przyszłego zamówienia Endi-Mar przesyła niezwłocznie na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Przyjęcie zamówienia oznacza złożenie przez Endi-Mar oferty zawarcia umowy z Klientem. Potwierdzenie zamówienia skutkuje – zgodnie z art. 661 § 1 Kodeksu cywilnego – związaniem Endi-Mar złożoną ofertą. Na etapie precyzowania zamówienia Klient otrzymuje informację o terminie związania Endi-Mar złożoną ofertą.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta pomiędzy klientem a Endi-Mar:
- w przypadku Konsumentów – dla zamówień złożonych przez stronę www.endi-mar.pl – z chwilą zaznaczenia przycisku „Zamawiam i płacę”. Brak zapłaty w terminie wskazanym w Terminach i warunkach doręczeń skutkować będzie anulowaniem oferty Endi-Mar;
- Klient jest odpowiedzialny za podanie prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Endi-Mar ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie umowy zawartej z Klientem, w szczególności za dostarczenie Produktu bez wad. Produkty dostarczane są w terminie wskazanym w umowie zawartej z Klientem.
- Klient zamawiając prezenty zawierające alkohol oświadcza, że jest pełnoletni oraz zamawia te Produkty dla osoby pełnoletniej. Złożenie zamówienia na prezent z alkoholem jest tożsame z oświadczeniem Klienta, iż nie jest osobą, której zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 28.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zabrania się sprzedaży napojów alkoholowych.
- Chęć dokonania zmiany w zamówieniu (w przypadku zawartej już umowy zgodnie z ust. 5 powyżej) można zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu 530-431-487 lub za pośrednictwem e-maila biuro@endi-mar.pl. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności: zmian w adresie dostawy, zmian treści bilecika, zmian terminu realizacji oraz odbiorcy. Zmiany do zamówienia zostaną wprowadzone po potwierdzeniu przez Endi-Mar takiej możliwości i przekazaniu tej informacji Klientowi. Ewentualne koszty związane z wprowadzeniem zmian każdorazowo są ustalane z Klientem przed ich wprowadzeniem.
- Endi-Mar realizuje wszystkie zamówienia Klientów złożone zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
- Wybrane Produkty mogą być objęte promocją. Warunki i zasady korzystania z promocji mogą różnić się od warunków zawartych w niniejszym regulaminie, o czym Klient zostanie poinformowany przed zawarciem umowy. Wiążące wówczas dla danego zamówienia pozostają warunki promocji. Promocje, upusty i rabaty nie łączą się. Wszelkie akcje promocyjne nie mają wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie danej akcji.
- Ostatnim etapem realizacji zamówienia jest wysłanie do odbiorcy Produktów listownego potwierdzenia doręczenia. Bezpośrednia opinia odbiorcy jest ważną informacją potwierdzającą prawidłowe zrealizowanie zamówienia.
- W przypadku poniesienia przez Endi-Mar kosztów związanych z realizacją zamówienia (dostarczenie Produktu na adres wskazany przez Klienta), które nie może zostać zrealizowane z powodu nieprawidłowości danych przekazanych przez Klienta, zlecenie zostanie uznane za zrealizowane. Ponowna próba realizacji tego zlecenia będzie wymagać dodatkowej opłaty nie wyższej niż koszty rzeczywiście poniesione przez Endi-Mar. W przypadku braku wymaganej dodatkowej opłaty w czasie umożliwiającym zachowanie terminu zlecenia i/lub braku możliwości kontaktu z Klientem, Endi-Mar nie jest zobowiązany do ponownej próby realizacji zamówienia.
III Realizacja zamówienia
- Zamówienie jest realizowane po dokonaniu płatności lub spełnieniu wymagań dotyczących wybranej metody płatności.
- Szczegółowy wykaz akceptowanych form płatności znajduje się w zakładce: dostępne formy płatności.
- W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia Klienta z uwagi na niedostępność określonych Produktów, Endi-Mar umożliwia Klientowi zastąpienie tych Produktów Produktami o tej samej lub wyższej wartości i jakości.
- Gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem (pomimo podjęcia próby doręczenia) lub adres jest nieprawidłowy, lub odbiorca odmówi odbioru przesyłki, lub z powodu innych przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Klient lub wskazany przez niego odbiorca, przesyłka wróci do siedziby firmy, Endi-Mar nie ponosi wówczas odpowiedzialności za nieterminowe wykonanie zamówienia lub brak możliwości jego wykonania.
- Ostatnim etapem realizacji zamówienia jest wysłanie do odbiorcy Produktów listownego potwierdzenia doręczenia korespondencją elektroniczną. Bezpośrednia opinia odbiorcy jest ważną informacją potwierdzającą prawidłowe zrealizowanie zamówienia.
IV Postanowienia ogólne
- Endi-Mar jest zobowiązany do udzielania Klientom wszelkich wyjaśnień i instrukcji związanych z oferowanymi Produktami.
- Dostępność Biura Obsługi Endi-Mar jest zależna od godzin otwarcia biura. Informacja ta jest dostępna w zakładce „Kontakt”.
- Endi-Mar przy wykonywanym zleceniu odpowiada za nie do wysokości wartości zamówienia.
- Endi-Mar dokona zwrotu należności w czasie do 14 (czternastu) dni od daty ustalenia szczegółów zwrotu. Endi-Mar ponosi odpowiedzialność za terminowy zwrot należności z tytułu niezrealizowanego zamówienia, chyba że opóźnienie jest następstwem okoliczności, za które nie odpowiada.
V Reklamacje
- Endi-Mar odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży Produktu zakupionego przez Klienta, w szczególności w zakresie określonym Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014, poz. 121 z późn. zm).
- W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego wskazane jest przesłanie do Endi-Mar zdjęcia reklamowanego Produktu wraz z opisem reklamacji.
- Reklamacja może być złożona telefonicznie, mailem albo osobiście w siedzibie firmy. Tel.: 530-431-487 Email: biuro@endi-mar.pl Siedziba: Endi-Mar Sp. z o.o. Ul. Cicha 30, 05-126 Nieporęt
- Reklamacja dotycząca prezentów rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych od daty jej złożenia. Jeżeli rozwiązanie reklamacji wymaga dłuższego czasu, te terminy mogą ulec wydłużeniu do 30 dni.
- Reklamacje dotyczące Produktów – tortów należy zgłaszać w ciągu 1 dnia od daty doręczenia. Zalecane jest dostarczenie zdjęcia reklamowanego Produktu lub samego Produktu do siedziby sprzedającego. Po upływie tego terminu rozpatrzenie reklamacji może nie być wykonalne.
- Pozostałe uwagi na temat realizacji zamówienia można składać w ciągu 21 dni od daty realizacji dostawy.
- Po zgłoszeniu reklamacji Endi-Mar wyjaśni ją i zaproponuje możliwe rozwiązanie.
- Zgłoszenie reklamacji nie jest warunkiem koniecznym dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
VI Postanowienia końcowe
- Dla każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
- Endi-Mar – właściciel serwisu internetowego www.endi-mar.pl, zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w celu realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami). Szczegółowe zasady określa Polityka Prywatności.
- Świadczenie usług drogą elektroniczną przez Endi-Mar, w tym polegających na umożliwieniu rejestracji i zakładania konta, a także składania zamówienia w serwisie internetowym www.endi-mar.pl odbywa się zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144, poz.1204 z późn. zm). W tym zakresie niniejszy regulamin stanowi dokument, o którym mowa w art. 8 ust. 2 ustawy.
- Endi-Mar zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiana Regulaminu wywołuje skutki na przyszłość, w stosunku do nowych zamówień, a zatem nie wywołuje skutków prawnych do zawartych już umów.
- Endi-Mar ponosi odpowiedzialność w zakresie swojej infrastruktury technicznej za wysyłanie wiadomości pocztowych na adres e-mail wskazany przez Klienta.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 21 kwietnia 2020 roku.